Академічна доброчесність

 Явища порушення академічної доброчесності – не є суто українським.
Вони в тій чи іншій мірі властиві практично всім країнам. Однак наша держава
має свої причини виникнення недоброчесної поведінки в освіті. Найсуттєвішими
вважаємо недосконалий ринок праці та проблеми в освітньому процесі (застарілі
методи, слабку мотивацію педагогів, перевантажені освітні програми). Поруч з
вирішенням цих проблем формування культури академічної доброчесності є не
менш важливим, оскільки пов’язане з цінностями, що впливають на поведінку
окремої особистості і її взаємодію у суспільстві. Тож від успіху впровадження
культури академічної доброчесності залежить успіх доброчесності не тільки в
освіті, але й у подальшому житті.

Доцільно поступово занурювати батьківську спільноту у тему академічної
доброчесності, адже батьки мають збагнути, що ця тема – не проєкт, не
короткотривала акція, не нова мода в освіті, а саме культура. Культура
формується поступово.